Eyebrows make the difference

Opvallende, volle wenkbrauwen zijn het helemaal dit seizoen, they either break you or make you. Je wenkbrauwen bepalen je gezichtsuitdrukking en dus ook je uitstraling. Veel mensen laten zich inspireren door de wenkbrauwen van onder andere Cara Delevingne. Een product waar ik onwijs tevreden over ben is het wenkbrauwpotlood van de HEMADeze zijn er ook weer in veel verschillende kleuren en zijn low budgetOp de bovenkant zit een kwastje om je wenkbrauwen goed in model te borstelen, om ze vervolgens te shapen zoals jij wilt. Ik gebruik dit wenkbrauwpotlood nu al ruim een jaar iedere dag en ik raad hem sterk aan!

IMG_20150612_103023

Ik gebruik nummer 11 van deze lijn. Dit is bruin, zoals te zien op de foto hierboven. Ik doe er zelf vaak nog een eyebrow gel overheen van Maybelline, Browdrama. Deze zorgt ervoor dat je wenkbrauwen de hele dag in model blijven! Ook deze zijn in verschillende kleuren.

Wenkbrauwpotlood #11 HEMA – 2,-
Eyebrow gel Browdrama Maybelline – 8,99,-

Wat vinden jullie van wenkbrauwpotloden? Do or don’t? Let me know!

Geef een reactie

